Ultima ora

Viata lumii

Stiri

Evenimente

Psihoo - Evenimente

Cauta in revista

Un manifest al crizei

marți, 13 septembrie 2011


Perpetual Crisis Manifesto de George Fereday - "Soluţia unei probleme poate fi cauza următoarei crize", iată motto-ul acestui produs, care semnifică mutaţia de la un "design inteligent" la răspunsuri instinctive; răspunsuri abstracte şi imediate, la îndemână, pentru situaţii neplăcute

Studenţii de la Royal College of Art din Londra au prezentat în aprilie 2009 o expoziţie la Milano intitulată Crisis Shop.  

Wincklepickers de Olivia Decaris - Papuci inspiraţi de încălţămintea Evului Mediu, ce-i permit purtătorului să păstreze distanţa faţă de ceilalţi

Crisis Chocolate de Billur Turan - Despachetând ciocolata, consumatorul este confruntat cu predicţii teribile despre criză. Îşi restabileşte sentimentul de bine şi acuitatea percepţiei consumând ciocolata

Flat Out de Nic Rysenbry - Transformarea unor pahare de plastic de unică folosinţă, cu o valoare neglijabilă, în pahare de vin, cu o valoare unică

Lego bricks de Giles Miller - Formele Lego sunt compactate şi sculptate apoi în forme mai armonioase, ce lasă la vedere structura interioară şi îl reconectează pe consumator cu propria-i copilărie

Rush Bag de Claire Ferreira - Comportamentul nostru impulsiv din timpul micilor crize zilnice prin care căutăm ceva în geantă. "În caz de urgenţă" putem utiliza mânerul de siguranţă pentru a întoarce geanta pe dos şi a-i expune dintr-odată tot conţinutul

Snooking corner de Maciej Wojcicki - Amenajarea parţială ca masă de snooker reprezintă criza voinţei la masa de lucru. Amenajarea ocupă masa într-un mod agresiv, periclitând echilibrul între muncă şi loisir

Something Out Of Nothing de Krystian Kowalski - Pe vremuri, taţii confecţionau şi reparau jucăriile copiilor din materiale aflate la îndemână. Aceste jucării erau investite emoţional, erau individualizate şi durabile. Un apel la abandonarea statutului de consumator în serie

Sursă: Dezeen

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

...si semnati-va cu nume sau pseudonim

Atentie, se interpreteaza!